Only

ONLY gaat om jou en jou alleen.

Bij ONLY omarmen we de magie van de alledaagse mogelijkheden. Dat is onze filosofie: ONLY gaat om jou en jou alleen.

Het unieke karakter zit in onze naam, in onze winkels en in onze collecties. Elk kledingstuk werd ontworpen vanuit het bijzondere ONLY-gevoel en kernmerkt onze ware indentiteit, die een volwassen wending kreeg en focust op de kracht, het zelfvertrouwen en de stijl van de vrouw.

ONLY

Het ONLY-merk kwam op de Deense markt in 1995. De eerste ONLY-winkel opdende zijn deuren in Oslo Arkaden in 1997. In 1996 boorde ONLY ook de Chinese markt aan via de bestseller Fashion Group China. Vandaag zijn er meer dan 1.100 ONLY-winkels in China.

Vandaag is ONLY een gevestigde en vermaarde winkelketen met meer dan 300 winkels in Europa en het Midden-Oosten en blijft het merk groeien. Het ONLY-merk wordt in meer dan 6.500 winkels verkocht en is aanwezig op 23 markten. ONLY maakt deel uit van het wereldweide modebedrijf BESTSTELLER.